Jag fick dig!

 

Även fast han inte gillar att vara med på kort så kan man ju fånga honom ibland när han är i full lek det blir liksom lite roligare då. Om 23 dagar fyller min lilla älskling 4 år! Jag upprepar FYRA! Herregud vart tar tiden vägen? I födelsedagspresent har han önskat sig en weekend i Skellefteå, jorå han har klass och stil våran herre. Hotell, god mat och en massa bad. Resten av familjen håller med honom en mysig familjehelg i Lokes ära. Sen ska ha såklart få en inslagen present också men det berättar jag mer om vid annat tillfälle.
 
Snart ska jag traska iväg och hämta min cykel och sedan bege mig mot förskolan och hämta mina små♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0