Lycka är nya skor!

 
Freija är precis som jag galen i skor, eller mitt skointresse har faktiskt svalnat ganska rejält på senaste men i Freijas ålder älskade jag också att få nya skor den känslan(!) Freija såg skorna i butiken tog dom på fötterna och vägrade gå därifrån utan dom, klart lilltuttan ska ha snygga dojor liksom. Hade själv velat ha ett par likadana kanske inte med rosa snören men liknande.
 
Jag minns en jul när jag fick likadana boots som mamma och pappa hade det var en sann lycka!


Kommentarer
Felicia - Konstverk och mammaliv.

Jättefina skor ju! :)

Svar: Visst var dom! :D
Caroline Nilsson

2013-09-30 @ 12:17:35
URL: http://feliciasbebis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0