Måndag 2 September.

Körskolan här kommer jag!

Nu är det dags för Risk 1an. Spännande 3½ timme håller det på. Sen vore det ju ypperligt om man fick sig en smula sömn. Går ju på min natt klockan 16:00. Så det blir en låååång dag/natt. Hoppas min bok jag besällde här om dagen kommer idag. Liam Norbergs senaste. Då har jag nåt att läsa inatt annars får jag väl ge mig på den där förbaskade Mr Grey igen, eller vad han heter. Jag klarar inte av att fastna i den boken det går bara inte. Alla andra verkar ju ha slukat bok efter bok om han den där men inte jag inte....
 
Hoppas ni får en toppen vecka jag kommer nog vara lite frånvarande här i bloggen då jag jobbar Mån-Fre och jobbar jag inte så sover jag :) zZzZzZ...


Kommentarer
Felicia - Mamma till Melwin <3

Jag kan inte förstå att du inte fastnar för Mr Grey!! :o Världens bästa böcker.. ;-)

2013-09-02 @ 20:02:32
URL: http://feliciasbebis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0