Nya fönster.

 
 
Igår fick vi nya fönster i lägenheten, det såg ut som en orkan hade blåst förbi. Fy sjutton rent ut sagt. Jag blev ombedd att flytta möbler och dylikt 1 meter från fönsrena givetvis gjorde jag det, men sen då jag kom hem var det ju betongdamm jävlat överallt. Sängkläder, köksbord, nydiskade disken, tvätten, leksakslådorna soffan, ja säg mig vart var det INTE damm? Jätte kul med nya fönster men inte lika kul att städa efter deras arbete. Jag förstår inte hur dammet har kommit in i matrummet det finns ju inte ens något fönster att byta där, och deras 1 meter yeah right. Hade jag vetat det här hade jag bett om såndär byggplast att plasta in grejerna med.

Men men nu är det ju nästan klart så vi får hoppas att det inte blir lika stökigt när dom kommer tillbaks och ska sätta lister och sånt på insidan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0