Sockerärtan min!

 

På senaste tiden har den ena efter den andra påpekat att det går då inte att ta miste på vem Freijas mamma är. Folk tycker att hon blir mer och mer lik mig. Fast mamma min tycker hon är såååå lik sin far. Phöö! ;) Igår när Loke och Freija satt och delade fåtölj så var det en som frågade om dom var tvillingar hehe när dom satt ner syntes inte den lilla längdskillnaden det skiljer ju ändå 18 månader mellan gobitarna så Freija är ju iallafall några cm längre än lillebror. Tänk på Freijas 1 års dag då bodde redan Loke i magen och hade bott där i 2 månader.


Kommentarer
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Hihi, okej :) Ja det förstår jag. Mellan mig och min brorsa är det 6 år :) Det tyckte jag var mycket.. hehe :P

2013-09-04 @ 11:09:13
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0