Tillåt mig att skratta!


HA HA HA HA!!!
 
Vad faaan tänkte jag här? spana in barret! Vilke jävla frippa jag dööör. Mamma och jag fick oss ett gott skratt när vi gick igenom lite gamla bilder förra helgen. Jisses! Jag har ju jäkligt tunnt hår, men jag trivs i långt hår och vill inte ha kort hår men då ramla jag över bilderna här nedan... kolla...
 
 
Ganska OK längd fast än det är kort, men asså nä jag kommer nog ångra mig jag gillar mitt tunna långa hår. Vilket jäkla dilemma... hatar hår! och extensions fiiii fäään tänker bara tårar, tårar, skillsmässa och tårar. Haha så jäkla mkt som älskling har fått hjälpa mig att dra ut löshår haha. AJ!
 


Kommentarer
Love - Oliwers och tvillingarnas mamma

Åh, jag skulle våga klippa min riktigt kort.
Hoppas jag vågar någon gång :P
haha
kram

2013-09-17 @ 18:57:49
URL: http://treblirfem.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0