Vinterinventering.

En glad HEN och en surig HEN.

Idag har jag kikat igenom vinterkläderna och även köpt en ny overall till Freijsan. Jag la ut en köpes annons på Facebook där jag sökte en varm och bra vinteroverall i 116 och fick napp direkt en svart MOLO för 200 pix. Hon har ju även jacka och täckbyxa så hon kan variera sig. LilleHEN i färgbomben till vänster är storasyrrans gamla overall från förra året sen har hen även sin overall från förra året som passade prima. Bra med ombyten.
 
Och jaaa jag är en smula skämtsam med hen. Jag gillar faktiskt overallen och både flicka, pojke, hen och den passar i den i dont give a shit ;) Loke var mest nöjd med sitt nyfunna arvegods! :D
 
Sen hade vi miljoners med fleecetröjor, raggisar, mössor.
 
Fodrade regnställ - Jajjamän!
Ofodrade regnställ - Jajjamän!
 
Då är det väl bara vinterskor och kanske nya handskar som fattas sen är vi fit for fight för vintern 2013!
 


Kommentarer
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Haha, ja julklappar är aldrig lätt ;) Men kommer bli så roligt att ha första julen med Elton :D Så underbart!

Svar: Första julen är speciell :)
Caroline Nilsson

2013-09-20 @ 22:34:16
URL: http://idamli.blogg.se
Lisa Radojewska

sv; åh ja ! Det var supergott!
Söta ungar ;)
Kramis

Svar: Tack ;)
Caroline Nilsson

2013-09-20 @ 23:27:17
URL: http://raawhr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0