En säng.


Såg den här sängen på Facebook köp och sälj och blev helt kär! Det blev budgivning på den och jag vann den för 370 kr. Fick den till och med hemlevererad. Så himla snäll säljare. Igår när den kom var jag tvungen att bädda lite och se hur den kommer tänkas se ut. Nu funderar jag på om jag ska orka slipa och måla om den då den är lite missfärgad av sina år på nacken. Samt lite avskaft på sina ställen, samtidigt har det ju sin charm. Jag har även en plan på att skriva en text antingen på huvudgaveln eller fram till på sängen. Vi får väl se hur det blir. Hade ju varit skönt om man kunde fixa till den ute på altanen så man slipper allt slipdamm och sånt här inne.
 
I sängen ser ni även vårat fina babynest som vi köpt på Tradera. Det är en kvinna i Luleå som gör dom.
 
Drömfångaren som jag hängde upp ovanför sängen fick barnen av faster igår. Vi kom överens om att hänga den där så får den fånga in hela familjens drömmar på mellan planet i vårat hus ;) hehe. Alla nöjda och glada men mest glad var nog jag som kom med den fiffiga idén. Faster har dessutom gjort drömfångaren själv så då blir den lite extra speciell vill ju inte att någon ska pilla sönder den. Dock har ängeln på den redan tappat huvudet men det ska jag limma fast ;) barn, barn, barn.
 
 


Kommentarer
Annso

Vet du var man får tag i kvinnan där? Har hon nån fb, instagram, blogg? Fast min bäbis kanske börjar vara för "stor" för såna där. Han är ju hela tre veckor idag ;) men det vore praktiskt att ha!

Svar: Sök på blocket babynest Luleå då kommer hon upp Solveig nånting heter hon :D
Caroline Nilsson

2014-04-09 @ 15:01:11
URL: http://nattstad.se/sam


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0