Hello!

Igår var jag och Dessi och hälsade på en gammal jobbarkompis, det bjöds på fika och gokaffe och en himla massa surr. Loke ringde mig och fråga om jag var långt borta för maten var klar och när vi väl var på väg ut genom dörren då fortsatte snicke snacket i hallen så jag fick värma maten när jag kom hem. Det får inte bli för långt mellan gångerna när man ses då blir det så mycket att prata om.
 

Anita hade "bakat" både nå äppel och kanelknyten samt sockerkaka. Jag är ju inte känd för att vara den mest fikaglada människan men igår då fikade jag minsann. Av bägge sorter till och med.
 
För ett tag sedan fick jag nys om att en i en grupp på facebook hade fått ut pengar från sitt försäkringsbolag för sin sjukskrivning och eftersom jag har samma försäkring hos samma bolag tänkte även jag pröva lyckan att få ut lite kosing. Man blir ju inte dunder rik av att vara sjukskriven om jag säger så och vi är båda sjukskrivna på samma grunder. Gruppen på Facebook är en "Vi som väntar barn i Juni" grupp. Skönt att kunna ventilera sig med andra i mellan åt.
 
I förmiddags när jag varit på toa så såg jag att delar av slemproppen lossnat. Som tur är så återbildas den ju så jag ser det inte som något tecken alls. När jag vänta Freija såg jag inte röken av någon slempropp och med Loke gick den samtidigt som vattnet. Vi är ju i vecka 32 nu men jag har kommit på att jag vill ha ut Tossingen den 25 maj på Morsdag! helt omöjligt är det ju inte med tanke på hans syskons stress. Dock sägs det ju att det födds minst barn under helger och Morsdag är ju en Söndag. Fast å andra sidan kom ju Loke på en Lördag. Den som lever får se ;)
 
 
Kulan åker bil, i förra veckan.
 
Idag har jag också träffat Dessi vi fikade och snacka en massa goja. Om allt mellan himmel och jord. Det blev liksom aldrig tyst, haha. Sen var vi ut på byn i hemligt ärende.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0