Men hej!

Kom precis upp ur badet, vilket jäkla gympass det är att bada. Upp, ner, upp, ner och schampo och balsam och duschcream... Upp med armarna, ner med armarna osv. Ett jäkla yippo det där. Mannen kom in och fråga om han skulle ta en bild och lägga ut på Instagram "Här ligger flodhästen och badar" Haha härligt att vi kan skämta om sådant.
 
Hela familjen har i veckan varit involverade i min nya dator jag fick i Januari. Det var ju Windows 8 på den när jag fick den och jag kan ju säga att vi inte gick ihop. Så istället skulle det installeras Windows 7 men efter flera timmars försök så gick det inte. Det är tydligen en massa spärrar i vägen så nu sitter man här med det där jäkla Windows 8 igen. Skit dator. Snacka om att man blivit oteknisk på äldre dagar. Windows 8 krånglar till allt för mig i fotograferingsväg. Antingen är det jag som är enormt trög eller så är det bara datorn som vill få mig att gå i taket. Nu måste jag få hit brorsan igen också så han kan installera ps och camera raw igen. Allt för en onödig ominstallation som inte fungerade.
 
Idag har jag kört lite bil igen. En mjukstart efter att snön försvunnit från vägarna och med ny bil och allt. Tycker det var trevligare att ratta Märta men man vänjer sig säkert.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0