Thor 3 Månader.


I Söndags blev Thor 3 månader och igår var det dags för första vaccinet. Uscha så han skrek när det stack till i benen. Tyckte så synd om honom. På kvällen hade han nog ont i låren för han fick små skrikattacker, men han sov hela natten efter att ha fått en Alvedon.
 

Hans kurva pekar rakt uppåt både på längd och vikt. Han är en liten knubbis. Han äter 200 ml ersättning ca var tredje timme ibland kan de dröja nån timme extra och nattmål har han slutat med. Han sover från ca 22:00 på kvällen till 06:30. Han är en fantastisk unge precis som sina syskon. Ja jag är ju deras mor så jag får säga så. Han pratar massor nu eller jollrar som man brukar säga. Det jollras för fullt när han är vaken och han älskar när jag sjunger med min falska stämma då drar han på smilbanden. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0