Första bvc besöket.

Här blir det långt mellan gångerna. Vi njuter av vår nya familjemedlem. Även om Loke här om dagen ville sälja honom. Igår var vi på första bvc besöket med Thor. Freija och Loke var också med och assisterade mammsen. Sköterskan kände och klämde, mätte och vägde.
 

På hembesöket för en vecka sedan vägde han 2740 gram. Igår en vecka senare 18 dagar gammal hade han kommit över 3 kg strecket och vägde nu 3160 gram han var 46 cm lång. Så han hade nästan gått upp ett halvt kg och växt 2 cm. Nästa besök blir efter midsommar.
 
Igår satt jag och bråkade med datorn och kameran. Tänk att jag har haft den här datorn  6 månader nu och vi kommer fortfarande inte överens. Det var inte kärlek vi första ögonkastet, vi har verkligen försökt att jobba på vår relation men det känns lönnlöst. Jag fick i alla fall in lite bilder efter många om och men.
 

Dom viktigaste pusselbitarna i mitt liv.
Mannen och Lilla E saknas på bilden men är såklart inräknade.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0