Underbara barn.


Underbara ungar. När man ska ta kort på alla tre har man i princip EN chans såg efteråt att den där jäkla sladden ligger bakom, den förstör ju hela bilden, men jag får försöka tänka bort den för bilden är verkligen underbar! Alla underbara på samma bild♥
 
Idag blir Thor 1 månad. Egentligen skulle han vara strax över en vecka.
 
Igår hade vi sjukdom i huset. Freijsan hade både feber och en lindrigare släng utav ögoninflammation. Idag är både feber och kladdigt öga väck. Hurra hurra! På morgonen idag har barnen gjort en koja i Lokes klädkammare. Täcken, kuddar och hela kittet sen poppade dom popcorn och satt där inne och mös.
 
 
Nu väntar jag på att posten ska skicka ut ett sms att bärselen finns att hämta på Ica men den verkar inte komma idag. Stod att den tidigaste kunde komma idag men det blir väl imorgon då. Äntligen fick jag tummen ur att beställa mig en. Thor vill ju gärna vara nära hela tiden, så en bra bärsele är ett måste om man inte vill sitta/ligga hela dagarna att kånka runt honom i armarna blir tungt efter ett tag, trots att han inte är så stor dessutom kan man ju ändå inte göra så mycket då armarna är upptagna. Det är tur att han gillar vagnen i alla fall så fort man rullar ut genom dörren så somnar han som en stock sen efter en promenad kan han faktiskt ligga och sova där själv ett tag.
 
När man har två äldre barn så är det ju ganska bra om man inte är "låst" hela tiden så bärselen är mer än välkommen hit till oss. Jag kan visa upp den när den har kommit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0