Lite nytt.

 

En ny klocka och en ny uggla har fått flytta in i köket. Tog bilderna med systemkameran nu på kvällen och det blev inte alls nå bra. Ni ska få se två bilder från Instagram också.
 
 
Klicka på bilderna för att se dom i större format.
 
Idag fick karln en snilleblixt att vi skulle fara på Ikea och kolla in ett kök som han har planerat att vi ska ha. Om han ändå fick byta kropp med mig en dag så skulle han känna hur förbaskat ont de gör att promenera och sitta i en bil, men vad gör man inte för familjen. Jag hade dock väldigt gärna slängt mig ner i kundvagnen bakom Loke och åkt snålskjuts genom hela varuhuset.
 
 
Planering vid en utav Ikeas datorer, och sedan blev det mat och efterrätt och jag kunde äntligen dricka lite kaffe som jag inte har gjort på månader vissa sorters kaffe luktar så himla gott så det kan jag dricka. Ikea och Restaurang Fluxen är två av dom som har goluktande kaffe ;)
 
Sen vi kom hem har det varit ryggläge för hela slanten. Kroppen dödar mig och jag måste hinna vila upp den inför morgondagens jobb. Kollade schemat och jag har sådan tur att jag jobbar kväll imorgon det är inte ofta jag gör det en Måndag efter långhelg. Ibland drar man vinst lotten.
 
Kram på er♥
 
 
 


Kommentarer
Heléna

Fin klocka och uggla :)

2014-03-02 @ 21:14:29
URL: http://envetenochvetgirig.blogg.se
Therese

Klockan är superfin 😚 Kram

2014-03-03 @ 14:01:23
URL: http://smakad.wordpress.com
Mamma muuu

Trött uggla!

2014-03-05 @ 17:11:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0