1 Maj.

Nästa månad är bebisens månad. Juni. En månad bort det känns kort men ändå långt... Tjorven som vi börjat kalla honom i och med allt tjorvande är ju beräknad den 15 Juni så den 15 Maj är det ju en månad kvar.

Idag har det varit en lugn dag. Jag låg i soffan till efter 12:00 sen gick jag sakta men säkert ut i bilen för att åka ut på byn och kolla på det årliga 1 Maj tåget med motorcyklarna. Att sitta stilla i en bil eller sitta stilla hemma kan ju inte göra någon större skillnad. Dessutom var det ju bara ca 30 min. 

Man känner ju själv när det blir för mycket. Såfort jag får sammandragningar får jag lägga mig och vila. Igår på kvällen hade jag ett flertal. Tog alvedon och somna då försvann dom. 

Vi kollade på Hundraåringen igår. Jag hade super höga förväntningar men jag tyckte den var jätte dålig. Så mycket snack om en film och så föll den mig inte alls i smaken. 

Vi har äntligen fått igång lite tv här hemma idag. Fick låna ett boxerkort av mannens bror så nu har vi iallafall några kanaler tills vårt internet behagar hoppa igång så tv, internet och telefon funkar.

Jäklar vad det sprutar bebismjölk förresten. Var helt blöt om linnet när jag vakna imorse och så har det hållt på hela dagen. Verkar ha en hel del att kunna bjuda Lill tjorven på när han kommer till världen.

Snart kommer mamma! 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0