15 Maj.


Blåsippan ute i backarna står...
 
Lite instagrambilder.
 
Idag var det Förskolansdag och HÖR OCH HÄPNA Loke sa på eget initiativ i morse att han minsann skulle till förskolan. Så i morse fick jag äran att lämna dit två glada barn. Loke gav mig en snabb kram sen pös han in på avdelningen som om det vore vardag även fast det är typ 2 månader han var där sist.
 
Medan barnen var på förskolan hann jag städa, det var inte igår om jag säger så. Vi har bott i en rövarkula, men jag städade undan det värsta. Dammsög och skurade. Innan det var dags att hämta hem dom igen klockan 11:00 och med mig hem fick jag två katter istället för barn. Dom hade så söta nosar och morrhår målade i ansiktena. Resten av dagen har jag tillbringat på soffan och barnen har lekt i trädgården.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0