Ännu en helg är slut.


I Fredags hade vi Dessi och Micke här på grillmiddag. Super trevligt och god mat. Dessi hade bakat en jätte god chokladtårta till efterrätt som vi hade hallon till. Freijsan hade gjort ett gulligt armband till Dessi med bokstavspärlorna vi köpte i Torsdags. Även ja fick ett armband, hehe.
 

Igår var vi på Loppis på folkan och premiär öppning av Johannas Hem & Hobby. Loppisen var super trist och trång. Johannas butik däremot var helt underbar det bara klia i pysselfingrarna men jag la band på mig själv och köpte bara en påse med bokstavspärlor i färg och nytt elastiskt snöre, men jag kommer absolut besöka butiken fler gånger det fanns så himla mycket kul. Freija skulle älska butiken lika mycket som när hon var på Panduro första gången. Hon gillar att pyssla min tjeja. Egentligen är ju inte jag sådär jätte pysslig av mig men ibland så kan jag få mig ett il eller två och vilja göra nåt.
 

Idag har Freija varit på kalas hos en förskolekompis. Även hon fick ett armband med sitt namn på. Själv har jag varit på bilbingo i Måttsund med Dessi. Tyvärr vann vi ingenting men vi skratta gott i alla fall åt diverse grejer. Vi hade med oss kaffe, muffins och bullar. Jag och Tjorven klämde i oss FYRA blåbärsmuffins. Riktigt gott. Dessi får ta åt sig äran för dom, själv hade jag bara kokat kaffet ;)
 
Och magen då? Värkar var tionde minut som gör ont i både rygg och bak dom har verkligen ändrat karaktär och gör mycket ondare, men det är bara härda ut. Dock blir man slut i både kropp och humör av att ha ont hela tiden. Man känner att man är tung nu. Axeln värker och ena foten värker den med. Imorn går vi in i vecka 36 och snart är bebis färdigbakad.
 
Hoppas alla haft en trevlig helg, det har vi


Kommentarer
Dessi

Tack för en jättetrevlig helg :)<3

Svar: Detsamma bruden ❤️
Caroline Nilsson

2014-05-11 @ 20:47:16
URL: http://dessi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0