Färg & Pyssel.

Idag har jag varit på jakt efter turkos textilfärg. Då jag har tänkt färga vagnens beiga partier i just turkost på liggdelen. Tyvärr fanns inte färgen i butiken jag var in i så det fick bli en beställning från Panduro. Beställde även tre bokstäver med barnens första bokstav i deras namn som var gjord i papp. Tänkte att dom stora skulle få pyssla lite med de framöver. Freija har även köpt bokstavspärlor så nu ska vi pärla armband så det står härliga till. Jag fick i alla fall tag i färgen till min kabeltrummor så dom ska jag och barnen måla imorgon om vädret tillåter. Mest ska nog barnen få måla det behöver inte vara så noga. Den ena blir ljusrosa och den andra ljusgrön.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0