Fredag.

Igår kväll avlöste sammandragningarna varandra. Tog Alvedon innan jag skulle sova och dom försvann någorlunda men idag är dom tillbaks igen. Jag kommer få liggsår av soffliggandet. Mamma, R och Lilla E kom igår för att lämna mammas bil men i morse åkte dom igen. Det blev en snabbvisit.
 
Idag har fina mamma varit och köpt det här setet från Polarn O Pyret som jag spanat in. Tjorven kommer bli så fin i det. Randigt är ju så snyggt och färgerna. Han kommer se ut som en liten karamell.
 
Idag blir det palt till middag. Mannen ska iväg och handla nu så har han bjudit in familjen Nord till middagen. Kul med lite besök när man bara får vara hemma.
 
Äntligen har Telia fixat internet, tv och telefon här hemma igen. Så nu kan jag använda datorn. Alla de senaste inläggen är ju skrivna från mobilen. Så ni får ha överseende om det är några konstigheter.
 
TREVLIG HELG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0