Godmorgon!


Vecka 35+6 28 dagar kvar till bf.
Freijsan är fotografen.
 
Igår var det helt underbart väder. Jag och barnen började måla våra kabeltrummor och magen fick sig två handavtryck. Lokes avtryck ser ut som värsta "Fuck you handen" haha. Igår var det 28 dagar kvar till BF och enligt förlossningen är han nu välkommen ut om han vill, men han verkar ha insett hur mysigt han har det i magen. Idag ska vi nog fortsätta måla trummorna det blev så himla varmt igår så vi avbröt efter första varvet, men först ska Freijsan till förskolan i tre timmar.
 
På Onsdag är det BM besök igen. Blir spännande att se hur allt ligger till. Sist var det ju bara en snabbkoll. Det börjar ju dra ihop sig. Det är inte många besök kvar nu.
 
Förövrigt är jag nu öppen 2 1/2 cm och tappen är borta. Likaså min navel ser jag nu när jag tittar på bilden hehe. På Torsdag kommer mamma och Lilla E och stannar hela helgen. Då får vi fira morsdag tillsammans. Mannen ska göra det årliga morsdagsmiddagen PALT! :D  
 
Igår kväll var jag och hälsade på "natten" på gamla jobbet. Kom hem först efter 23:00. Det är inte ofta man träffar nattpersonalen så det var kul.
 
Hoppas ni får njuta av solen idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0