Inte min plan.

Det var inte såhär jag hade planerat att min sista månad som gravid skulle vara. Liggandes på soffan 24/7. Jag har träningsvärk i magen av alla pinvärkar och det gör ont bara Tjorven hickar eller rör på sig. Livmodern kanske är slutkörd innan det väl är dags att pressa ut den lille.
 
Mitt i allt har jag glömt att deklarera så man kanske skulle försöka göra det typ NU!
 
Idag började mannen jobba igen. Imorse vaknade jag 04:30 så jag  var vaken när han for till jobbet. Klockan 08:00 gick jag med Freija till förskolan. Jag fick ju ta kortare promenader från och med idag. Så en promenad på typ 5 min tur och retur var väl ingen match tänkt jag men joho det tyckte magen 2 pinvärkar på den lilla sträckan. Nä jag tror jag säger upp mig. Min mormor var snäll och hämtade Freija klockan 11:00 sen kom hon förbi och hämtade Loke så nu är dom ute på vift och slipper vara hemma med tråkiga mamma som bara ligger stilla.
 
För övrigt så är Freija lite halt för tillfället hon tappa en lampa på foten igår så nu har hon aj aj.
 
Såg att min rumskompis från BB fick sin dotter den 1 maj. Hon vart ju igångsatt samma dag som jag åkte hem. Hennes bebis var ju dock fullgången så det var dags att komma till världen.
 
Nä deklarera var det, önska mig lycka till om jag ens tar mig in på sidan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0