Världens mest osocila människa.

Varning för gnälligt inlägg...
 
Jag är så OTROLIGT less på att ha ont hela tiden. Värkar hit, värkar dit. Fasen det har gått över 2 veckor med värkar var 10:e minut och det finns inget att göra åt det. Jag blir på otroligt dåligt humör av allting, man får inte sova ordentligt, vaknar mitt i nätterna och tidigt på morgonen. När man går trycker det neråt så man tror man ska kissa ner sig. Jag lever på soffan, i sängen och i badkaret med undantag för någon promenad om dagen plus när jag lämnar Freija på förskolan. Jag har inte ens lust att umgås med någon för jag är som ett vandrande åskmoln, det skulle inte ens vara kul för den stackare som måste umgås med mig. Gnäll, gnäll... men vi ska väl vara glada att vi gått in i vecka 36 och bebis är i princip färdigbakad. På måndag är det vecka 37. På något konstigt sätt tycker jag ändå att veckorna sedan jag var inskriven på bb har gått fort också. Man lever i en väldigt konstig bubbla nu.
 
En gnällbubbla..
 
Idag är det PRICK en månad kvar till BF datumet den 15 Juni. Ska jag ha värkar i en hel månad till? Eller kanske En och en halv om man går över tiden. Ja vi får väl se vart det slutar.


Kommentarer
Johanna

Med mig får du vara gnällig och sur, jag står ut ;)

2014-05-15 @ 22:19:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0