Hårförlängning.

 

Igår var jag "hårmodell" på salong Gossip i Luleå. Jag fick testa en ny super skonsam metod med tejp. Det tar ca 45 min att sätta i håret och det varken känns eller syns att man har löshår. Denna metod är speciellt bra för exempelvis människor som haft cancer eller på ett eller annat sätt är väldigt tunnhåriga. Fästena syns nämligen inte alls och det behövs nästan inget hår alls för att täcka.
 
I mitt hår mixade vi två färger för att få ett mer livfullt hår färgerna var 613 och 23 om jag inte minns fel. Jag är så sjukt nöjd. Hela den här förlängningen skulle ha gått på över 6000 kr men eftersom att jag var "modell" så betalade jag endast 1000 kr för produkterna som man ska använda till håret. Man kan sätta om samma hår upp till 4 gr och det bör man göra efter ca 2-3 månader. En omsättning kostar ca 1500 kr.
 
Är man sugen på en förlängning kan man kontakta Gossip i Luleå för en konsultation 0920-14040
 
Tusen tack Erika, Gossip och Hair talk extensions!
 


Kommentarer
S

Så himla fint, förstår att du är nöjd!

Svar: Ja annat kan man inte vara :)
Caroline Nilsson

2014-10-21 @ 18:15:14
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

De vart supersnyggt 😃👍👌

Svar: Tack så mycket :)
Caroline Nilsson

2014-10-22 @ 12:46:57
URL: http://Liniz.blogg.se
Jennie Warfvinge

WoW !! Superfint <3

Svar: Tack ☺️
Caroline Nilsson

2014-10-24 @ 10:26:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0