Trademax.

Detta inlägg är ett samarbete mellan Nilssonphoto och Trademax.
 
För några dagar sedan fick jag ett mail ifrån ett företag vid namn Trademax.
 
Själv hade jag aldrig hört talas om det tidigare men blev såklart nyfiken. Trademax säljer både inredning och möbler för båda inomhus och utomhus bruk. Trademax har bra priser och bra kvalité på det dom säljer och du kan få levererat dina varor vart i Sverige du än bor. Dessutom är frakten gratis och skulle det vara något du inte är nöjd med är det även fri retur.
 
En kompis till mig pratade senaste idag om en kontinentalsäng och då tipsade jag henne om Trademax som har just kontinentalsängar i priser från 2995-21995 beroende på vad man är ute efter för sorts säng. Det finns med ställbara madrasser, med eller utav gavel som du själv väljer vilken du vill ha. Mjuka gavlar, hårda gavlar. Du väljer även hur du vill ha madrassen, mjuk madrass, hårdare madrass. Allt efter eget tycke och smak. Du kan nog hitta precis den sängen du är ute efter
 
Vi inhandlade en kontinentalsäng för ca 1 år sedan. Hade jag vetat om den här sidan då hade vi garanterat sparat ett par tusenlappar.
 
Trademax finns även som vanlig butik om du skulle vilja prova eller se en produkt live innan du bestämmer dig. Butikerna finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0