Föräldramöte.


Igår var det ju som tidigare nämnt föräldramöte i lillans skola. Först satt vi i matsalen för allmän info och sedan förflyttade vi oss till klassrummet för "klassinfo". Jag är så nöjd med den klassen som Freija går i. Jätte söta pedagoger som verkligen är där för barnen och hjälper barnen att växa som personer. Vi blev bjudna på kaffe och äppelkaka så fick vi träffa rektorn, skolsystern och kuratorn.
 
Hoppas Loke hamnar på samma skola nästa år. Så han får samma pedagoger.
 
När jag kom hem från mötet var jag dötrött. Somna på soffan med Thors babytäcke över mig och vaknade 04:45 då tassade jag in till sängen. Jag som skulle se både bb och ph. Inte för att jag tycker att det är speciellt intressant, man tittar med ett öga och ett öra ungefär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0