Onsdag.

 
I morse lämnade jag Freija 08:00 och jag fick minsann gå därifrån då också. Samma sak var det igår. Det tar sig. Så efter att jag hade lämnat henne gick jag på Icas utförsäljning som idag hade 30% dom startade utförsäljningen i måndags då var det 10% och så blir den bara högre för varje dag. Jag hade en överenskommelse med mig själv att skulle dom ha kvar ersättning och barngrejer idag så skulle jag köpa, och det fanns. Jag köpte 3 paket ersättning, 2 gröt paket, efterrätter (fruktpuréer) och matburkar från 4 månader. Ersättningen kostar normalt 99 kr förpackningen nu kostade den 69 kr. Så det var ju ett klipp.
 
Efter den lilla morgonshoppingen gick jag och mötte upp D för att ta en frukostfika och vänta på att vallokalen skulle öppna så vi kunde förtidsrösta. För mig har det varit solklart länge vilka jag ska rösta på. I de tidigare valen har jag röstat på ett annat parti men i år bytte jag parti. Har faktiskt kikat på ett flertal debatter och blir bara säkrare och säkrare på att valet jag gör är rätt. Men som de flesta andra i lilla landet lagom så håller jag min röst för mig själv.
 
Imorgon är planen att fara på Vuxen-barn med Loke och Thor. Sen kommer mamma ♥! Äntligen känns som det är evigheter sedan vi sågs sist, men det måste nog vara typ en månad. På Fredag ska vi ju tatuera oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0