Söndagsmys.


I Söndags gjorde jag en västerbottensostpaj för första gången i mitt liv. Paj är inte min grej. Jäkla deg och vara bökig alltså, men säg de bakverk som är min grej hehe. Muffins möjligtvis. Hur som helst så kom D hit och vi gottade oss i kräftor, paj och bingolotto. Sen kollade vi premiären av Big brother. Inga kommentarer på det från min sida haha. Förresten så var det första gången som D åt kräftor och hon gillade det så nu kan vi äta både surfisken och kräftor tillsammans. Hon bjöd ju mig på en sjukt god surströmmingsmacka i Lördags när jag hälsade på henne i stugan, MUMS säger jag bara. Det är då skillnad på surfisk och surfisk. Jag visste väl att det skulle vara gott, den första jag åt med öppet sinne smakade ju riktigt dåligt men den här. Ja man måste ju ge det ett par chanser innan man bojkottar det.


Kommentarer
Dessi

Allt var så gott! :) tack vännen

2014-09-03 @ 15:27:58
URL: http://dessi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0