Tjing Tjong Flaggstång!

Fy tusan vad det luktar illa ute. Luktar rutten spya överallt. Säkert ny gödslat någonstans så har oset lagt sig som ett moln över hela byn. Bläää! Denna förmiddag har jag ägnat och "nödvändigheter" vad kan jag dessvärre inte dela med mig utav men det kanske kommer längre fram.
 
Det blir långt mellan gångerna i uppdateringen, jag finner liksom ingen tid till att skriva. Sen ser dagarna ganska så likadana ut numera. Om 8 dagar fyller lille/storeman FEM ÅR! Vart tog tiden vägen nyss var det han som var min lilla bebis och nu blir han fem. Helt galet. Vi pratade om det här om dagen att när Thor är 5 år då är Loke 10 år och Freija 11 år. Hips vips är vi där, tiden springer ju iväg
 
Den 24/9 ska Thor på vägning och mätning. Den 25/9 ska jag på "Fiffibesiktning" och cellprov. Det sistnämnda ser jag INTE fram emot. Räcker väl med att man tryckt ut kiddot näää då sen måste man visa upp fiffin ytterligare en gång för slutbesiktning. Hoppas på blankt papper höhö.
 
Jag började med mini-piller för ca 1 månad sedan och jag måste säga att jag mår förvånansvärt bra på dom. Annars har jag ju inte tålt varken mini-piller, p-spruta eller p-piller men dessa verkar funka bra. Det är någon ny sort. Dock är det suuuuper noga med tiden man ska ta dom på. Så jag kom på en toppen idé. Jag har nämligen mini-piller kartan i mobilplånboken så när alarmet ringer är det bara stoppa i sig tabletten. Har hittills aldrig missat. Det är ju faktiskt ett ansvar man har så dumt att missa.
 
YADA YADA YAA...
 
I helgen vankas det jobb. Lördag och Söndag, 20 timmars. Jag vet ju vad jag gör om jag säger så. Vilken rörig uppdatering det blev men det är iaf en uppdatering ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0