En påskafton.

Ja det blev en påskafton ensam med barnen. Mannen är på 30 års kalas/fest och mina planer gick ju i stöpet. Dessutom har jag en febrig bebis här hemma igen. Blev inte många timmars sömn inatt då Lilleman knappt kunde andas och sen väckte han mig med en brakbajsblöja i arla morgonstund bläää.
 
Vi åkte i alla fall till Mormor och hennes särbo i Arnemark och tillbringade större delen av dagen där.
 
 
Ja påskharen hittade givetvis till di andre tu också, i Thors påskägg gömde sig smoothies, vanilj och hallonpuffar. Tänkte slänga i några nappar också men alla jag hitta var så fula. Tosse var nöjd med sitt ägg och slukade smoothisarna fort som tusan MUMS!
 
Nu har jag precis kokat mig en kanna kaffe och satt mig ner efter att ha städat köket och rengjort ugnen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0