Hej Hopp!

Då var det Måndag igen och vanliga rutiner. Loke har haft feber i fem dygn imorse var han feberfri men det brukar komma på förmiddagen. Han hade ju tid på bvc idag för vaccin och 5-6 års kontroll men den fick vi boka om. Det är ju bra om han får vara feberfri några dygn innan vaccinet. Så vi fick en ny tid nästa vecka.
 
 
Igår jobbade jag så kul att få komma ut i jobbsvängen litegrann. Jobbar även nästa helg.
 
I helgen har jag kört bil med automat. Det är ju som att köra typ tivolibil bara gasa och bromsa. Känns som en leksak. Fick ta automaten till jobbet igår så mannen kunde ha min bil med barnstolarna.
 

Testa en ny glass igår, TVI så jäkla äcklig... men jag åt upp den, kan ju inte kasta dyr glass ;) haha.
 ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0