Lättnaden med körkort.

Igår körde jag och Freija dubbla svängar på stora soptippen. Annars har det ju varit supersvårt att passa in att ta sig dit när bara mannen har kunnat köra, nu kirrar jag mansgörat själv. Hur är det man brukar säga en riktig kvinna reder sig själv (typ) haha. Vi proppade in bråtet i bilen och körde iväg... nu har mannen laddat ytterligare sopsäckar som måste iväg så det kanske blir en sväng idag också, men det blåser ju så mkt ute, vi blåser väl ner i en container vi också.
 
Idag kanske vi får besök av finfolket från Piteå, det återstår att se. Dagarna blir långa när småfolket går upp så himla tidigt. Det gäller att "Fånga påsklovet".
 
Igår var det så kul, det kom förbi en kvinna som skulle hämta en hylla hon hade köpt av mig. Så när hon står i hallen så ser hon ett utav mina print och fråga vart jag hade köpt det. När jag sa att jag gjort de själv så ville hon direkt beställa TRE st. Hihi kul. Så jag fick inte bara en hylla såld.
 ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0