Tillbaks till verkligheten.

Imorse var det dags. Dags för Freija och Loke att vara på fritids och för Thor att göra entré på förskolan. 


Mina grabbar äter frulle.

Freija var ju på fritids redan förra veckan. Vilken kamp det var. Det var tårar från både mig och henne. För hennes del pga oro och rädsla och för min del pga maktlösheten, men vi fick så fin hjälp av personalen på skola och fritids så nu går det bara bättre och bättre och när hon väl är där har hon så roligt. För Loke var det första dagen idag. Jag måste säga att det verkade GODE rörigt och i oordning på hans fritids, men han hade haft en bra dag iallafall som tur var. 

Thor gjorde entré på förskolan prick klockan 09:30. Såfort han kom in blev han överröst med pussar och kramar av dom andra barnen. Sen ville dom känna på honom och klappa på hans hår. Det var så gulligt. Han verkade trivas direkt. Han är så social, framåt och nyfiken. 

Vi bekantade oss med lokalerna han ska vara i och fick lite papper. Jag tror det kommer bli bra, men vi står på kö för att byta förskola iallafall. Då detta inte var vårt förstahandsval. Vi hade sökt på en annan förskola egentligen. 

Imorgon är det dags igen. 

Efter förskola och fritids packade vi in oss i bilen och for till Arnemark. Äntligen kom ju sommaren ☀️


Freija har fotat mamsen ❤️


Mamsen har fotat Freija och Thor.

❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0