Dan före dan, före dopparedan.

Världens längsta dag... Känns det som. Här sov alla fram till 09:00. Mormor och Lilla E har också sovit över men nu har dom åkt hem. 

Freija är och badar med pappsen på badhuset. Thor sover middag, Loke kollar på tv och jag ligger i sängen och filosoferar. 

Jag måste köpa bingolotter, göra nubbesallad, köpa ingredienser till nubbesallad,  slå in dom sista klapparna, men jag blev så trött. Att jag sov till 09:00 är överdrift jag vaknade vid 06:30 och sen låg jag bara kvar i sängen. 

Eddie fick pengar till en hamster av oss i julklapp. Han ska heta Råger med Å. Ska bli kul att få se honom på bild sen. 

Igår var det Lilla julafton på byn. 


Så fint med alla marschaller. Dock vann vi inget i lotteriet. Men jag är inte förvånad 😜 med en lott så var ju inte chansen så stor. 

Thor fick en Star Wars pyjamas igår. Han går runt och pekar på gubben på magen och säger sta vooos! 

Loke ska få en likadan i julklapp. 

Om vi inte hinner höras vid nå mer innan dagen D. Så vill jag önska er en riktigt GOD JUL! Hoppas ni får en mysig afton med god mat och paket. 
❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0