It's Fredag folks!

Jorå, det är Fredag och Morran är ledig, men jag jobbar helgen. Ser faktiskt fram emot det. Så mysigt på jobbet i juletid och speciellt på helgerna. Då kan man lyxa till det med glögg, peppisar och annat julemys. Det är uppmuntrande för alla inblandade. 

Idag har jag rensat garderoben eller garderob var väl att ta i för allt låg utanför på golvet och i en flyttkartong 😂 Nu äntligen tog jag tummen ur och sorterade upp allt, men nu har jag vikning och inskyfflandet i skåpet kvar. Typ det tråkigaste i kråksången. 

Funderar på att baka peppisar med kidsen istället när dom kommer hem från skolan. Sen hade en jobbarkompis gjort några chokladbollar med apelsinkrokant och nutella som lät fantastiskt goda är sugen på att rulla ihop sånna också och frysa in till jul. 

Det är så mycket man vill hinna med, men jag har ju hela dagen på mig 😉 just nu sover Tossen middag så jag passar också på att ligga raklång på soffan. Såå skönt! 

Trevlig helg kompisar! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0