Julen 2015.



Jahapp då var julen slut för i år. Vi hade en toppen julafton. Dock minus och dödssynd att jag inte såg Kalle anka 😢 Det är ju för fasen tradition att kolla på Kalle. Vi firade julafton med svärföräldrarna och mannens syskon med familj/sambos. 

Så kom såklart tomten! 

Loke var fullkomligt livrädd han dundra in under köksbordet och vägra gå fram och hämta paket. Jag fick följa med honom fram. Freija hade fått en filmkamera tidigare på dagen så jag filmade hela spektaklet också. 

När det var Thors tur att gå fram och få paket så sa han inte tack utan han sa "Ho ho" till tomten varje gång han fick paket. Så himla gulligt. 

När tomten skulle gå så tog han tag i tomtens näsa och vred om 😂 

Senare på kvällen när vi kommit hem kollade vi på filmen tillsammans. Jag och min lillebror har också en film från tidiga 90-talet när tomten kommer hem till oss den är så kul att se. 

När tomten hade kommit och paketen var öppnade åts det efterrätt, sen började vi packa in oss i bilen och for hem. Hemma väntade ju massa klappar under granen. 

Loke fick en riktig Star Wars jul och för Freija var det mest Frost, smink och tjejgrejer, skor, som hon önskat sig. Jag tror minsann skorna var bästa presenten, hon är så himla nöjd över dom. 

Loke fick två spel till sitt ps3 Disney infinity 3.0 Star wars och sen var det Lego dimensions och massa annat Star wars. 

Såfort Thor ser något med Star wars pekar han och säger Sta vos. Han är som hjärntvättat med det, frost och babblarna. 

Lyckad och mysig jul! 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0