Nattsuddarn!

Thor vakna vid 03:00 inatt och somnade inte om i första taget. När han väl somna så kändes det dumt för mig att somna så jag gick upp och klädde på mig, sminka mig och drack kaffe till musikhjälpen på tv.


Skönhetssömn vad är det liksom? Jag hann till och med locka håret på Freija imorse. Ikväll har hon lucia och julspel på skolan. Från vår familj är vi 7 st som ska gå och titta. Nog är hon cool som både ska spela Josef och läsa en vers. Ska försöka ta plats långt fram så jag kan filma lite. Spännande 😁😍

Idag tog Thor jullov. Ses nästa år sa vi när vi packade ihop och begav oss hem. På fredag får storbarnen jullov och själv får jag det på Söndag 21:15. LÄNGTAR! 🎅🏼🎄

Kram ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0