Sista jobbhelgen.

För år 2015! 

Ja den går jag på i eftermiddag sen är jag ledig Måndag till Fredag morgon och sen är det helg igen 👍🏼 

Idag får barnen jullov och pappan semester. Så härligt. Loke har längtat efter jullovet men tycker det är trist att han inte får vara på fritids nånting. Han älskar verkligen fritids. 

Vi har inga speciella planer för jullovet utan vi tar de som det kommer. Kanske blir det någon sväng på mellandagsrea i mellandagarna. Dock tror jag att jag jobbar ganska mycket just då, men nånstans ska man väl kunna klämma in det kidsen brukar gilla att shoppa just kläder i mellandagarna. 

Just ja på Söndag ska Loke och hans morbror på bio och se nya Star Wars filmen. Spännande! Och mysigt att umgås med morbror. 

❤️
Trevlig helg på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0