Yesterday.

Igår packa vi in oss i bilen och for till Luleå. I Pålsträsk märker jag att jag glömt både mobil och kosing hemma 😁 det blev en liten mobildetox. Tur att jag och mannen delar konto och har gemensam ekonomi. Fast det gjorde ju egentligen varken från eller till när man inte hitta något på rean. 

Jo vi köpte 4 tröjor till Thor på rean och 3 par leggings till ordinarie pris till Freija.  Det fanns verkligen ingenting spännande på rean. Sen skulle vi på guldfynd och lämna in mannens trasiga silverkedja men det var stängt. Så när vi kom hem laga han ihop det själv 👍🏼

Vi lunchade på arctic thai & grill. Alltid lika gott. Jag förstår dock inte varför den restaurangen ska ligga så undangömd mellan alla industrilokaler. 

När vi kom hem var jag helt slut. Det blev en dusch och slappa i sängen. Kollade på Micke & Veronica på cmore. Helt okej film lite skratt och tidsfördriv. 

Har du spanat in rean? Hitta du nåt? 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0