Alla hjärtans dag.

Varför måste helgerna gå så attans fort? Poff så är det Söndag och snart Måndag. Igår körde vi bil. Större delen av dagen och backa bakom "kugghörnet" haha. Vad tror ni händer? Jo jag kirrar hörnhelvetet på direkten, kunde inte det där stilleståndet ha infunnit sig någon annan dag än i Torsdags?
 
Jo så var det ju även Alla dag också. Jag och mannen fick ett så fint kärlekskort av Freija.
 
Och igår kväll var Loke på dejt med Angelica, jag och Freija hade Mellomys, men en viss donna somnade visst och där låg jag och prata med mig själv om vad hon tyckte om låtarna. Hårt att stiga upp 05:00 på mornarna helt utan anledning och väcka Thor.
 
Innan hon somna så terrorisera hon mormorn på Messenger också. Så himla gulligt.
 

Idag ska vi på kalas hos en klasskompis till Freijsan. Så nu är det hopp i duschen som gäller.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0