Jag klarade teoriprovet!

Jag hade verkligen ställt in mig på att jag inte skulle klara det, just för att inte bli besviken. Var inte alls nervös när jag knatade hemifrån och heller inte där när jag satt och väntade. Precis innan jag skulle starta provet i datorn så pirrade det till i magen och när första frågan kom upp kände jag mig lite lättad. Jag hade 20 min kvar när jag hade svarat på alla frågor. Då gick jag tillbaks och kollade igenom frågorna samt mina svar igen. Jag ändrade på några som jag hade flaggat. Sen kände jag att jag inte kunde göra så mycket mer, så med svettig hand tröck jag på rättningsknappen och det stod då RESULTAT: GODKÄNT! Var tvungen att kolla en gång till står det verkligen godkänt? och med 59 rätt! Wohooo! Jag klarade det! Jag fixade det. Så sjukt stolt över mig själv som har pluggat all teori själv med tre kids hemma. Jag har gått upp före fan på mornarna för att hinna plugga innan vi ska iväg på skolan eller jag iväg till körskolan. Just för att jag inte ska förlora tid med barnen och för att tidigt på morgonen sover dom oftast och jag är som mest koncentrerad med en kopp kaffe i näven.
 
Nu är det bara körningen kvar... För uppkörningen är jag nervös som FASEN!


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Men åh va kul!! Stort grattis till teorin :) nu är de bara uppkörningar kvar å de kommer du att fixa sen ska vi dra på bilbingo till sommarn 😃👍

Svar: Tusen tack Lina! Så jäkla skönt, trodde aldrig att jag skulle klara det på första försöket :) Ja nu är det "bara" uppkörningen kvar haha... fifan jag dör! Sen ska vi banne mig vinna storkovorna på bilbingo i sommar ;) <3
Caroline Nilsson

2015-02-05 @ 21:58:05
URL: http://Liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0