KÖRKORT!!!


Jag klarade det!
 
Idag den 26/2 blev jag med körkort. Tror jag var hundra gr mer nervös denna gång än förra. Nu visste jag ju vad jag skulle utsättas för, andra har sagt att det känns tryggt. Jag kände snarare tvärtom. Det man inte vet mår man inte dåligt av. Haha. Vakna före fan imorse 05:00. Hade en 40 mins körlektion innan uppkörningen. Sen körde jag upp direkt efter med samma bil. Min körlärare sa du fixar det här, du kör jätte bra och tryggt.
 
Sen kom hon den omtalade "Kugg Lena" världens trevligaste och gulligaste kvinna. Jag kände mig så lugn med henne i bilen. Jag fick backa bakom hörn igen. Jag gjorde det inte exemplariskt men jag klarade det. Jag fick parkera på vårdcentralen och parkeringen var verkligen exemplarisk. Jag som tycker jag är dålig på att parkera men jäklar vad fint det blev haha. När vi kom tillbaks till startplatsen sa hon bara "Jaha då var det en godkänd körning" Man bah vaaaa? Klarade jag det? och så kramades vi haha.
 
Utanför bilen stod min körskolelärare och tjoade så skjutsa hon tillbaks mig till körskolan där jag fick 300 kr på OK som jag kunde använda till vad jag ville :)
 

Fy tusan jag HAR körkort!

Synd bara att inte bilen är hemma, men karlsloken slutar ju i alla fall tidigt idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0