Livet är en schlager.


På Lördag ska jag och Dessi på musikal. Vi ska Livet är en schlager på cirkus i sthlm. Jag är ingen direkt musikalmänniska men det kan ju vara kul någon gång ibland. Tidigare har jag sett Grease och Dirty dancing. När vi gick i skolan typ mellanstadiet var vi ofta på teatrar och sånt. Bland annat på Dramaten. Vi hade en kille i klassen vars pappa jobbade på Dramaten en teater som sitter kvar i minnet och som var SÅ BRA! Var Mio min Mio som vi såg på just Dramaten. Sen har jag sett Saltkråkan, Nils karlsson pyssling m.m. Men Mio min Mio minns man för när huvudpersonen åkte skateboard i en scen så ramla han och bröt armen så dom fick byta skådespelare mitt i visningen. Action på Dramaten liksom.
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0