Mammas klätterapa.


Idag har vi varit på Öppna förskolan eller Vuxen-barn som det heter här. Jag tror Thor uppskattade besöket han kröp runt massor och försökte hela tiden hitta platser att ställa sig upp på, han klättra efter väggarna och försökte ta sig upp för rutschkanan när Loke skulle åka.
 
Loke gjorde handavtryck men det lyckades vi glömma där, när vi for hem. Nu ligger Lilleman ute i vagnen och sover han var helt slut efter leken, somna nästan innan jag ens hann sätta honom i vagnen.


Kommentarer
Liinaa- mamma till Wilma & Wiola

Åh att jag inte kom ihåg att de va vuxen barn idag då hade jag å barnen kommit dit när ja ändå va ledig idag..

Svar: Men typiskt! Du får komma ihåg de nån annan torsdag. Vi brukar bara vara där torsdagar annars krockar de med att Freija slutar skolan.
Caroline Nilsson

2015-02-19 @ 13:20:16
URL: http://liniz.blogg.se
Viktoria

Skulle du vilja tävla om ett bakset för barn genom att enbart gilla en Facebooksida? klicka isåfall på länken nedan :)
http://linneagranstrom.vimedbarn.se/tavling%E2%98%86-3/#comment

Önskar dig en trevlig torsdag :)

2015-02-19 @ 17:24:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0