Pensionärsvarning.

Igår kväll strök jag gardiner och hängde upp i barnens rum, samt köket. Sedan somna jag som en klubbad säl klockan 22:00 och vaknade 05:45 haha. Riktig pensionärsvarning på mig.
 
Gardinerna i köket.
 
Nu sitter jag och väntar på kaffet. Så ska jag försöka mig på de sista provet i teorin sen är jag klar med den. Igår körde jag till Piteå. Träffa en älgko efter vägen, men jag bromsade in i god tid och lät henne smaska klart på vägen så hon hann hoppa åt sidan. Teamwork mellan mig och Helga. Ja kvinnliga älgar får heta Helga om om manliga heter Helge. När vi var på väg hem så fick jag en fundering. Lyssna på ordet ÄLG, Ä-L-G... Visst låter det väldigt maskulint, det liksom klinkar manligt. Det låter nästan lite fel att en ÄLG kan vara feminint, haha ja jag har knäppa tankar ibland eller lite att fundera över.
 
I fredags blev mina körlektioner inställda pga vädret. Vi hade inte tjänat ett smack på att köra då det inte var plogat någonstans. Dom momenten vi skulle öva på gick inte att utföra.
 
Nä nu är kaffet klart, dyker ner i teorin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0