Så kan det gå...

Och det var jag beredd på. Jag blev underkänd på körprovet. Fick grönt på ALLA delar utom backningen och jag visste ju redan innan att just backningen var min svaga sida så det känns helt okej att bli kuggad på en sådan sak. Dessutom fick jag helt stillestånd i skallen när jag skulle backa bakom det där jäkla hörnet. Visste varken ut eller in och åt vilket håll jag och ratten skulle snurra. Så att jag blev kuggad var ju inte mer än rätt. Man får se det positivt allt annat var ju i alla fall grönt så framåt kan jag ju köra i alla fall och jag kan alla trafikregler. Nu är det bara ladda om för nytt körprov om ca 2 veckor.
 
Men klart som fan man var bitter igår. Jag kände mig som en urvriden disktrasa. Tre veckors slit och sen POFF var allt bara borta utan belöning. Jag sov mig typ igenom gårdagen, samlade ihop mig och nu jäklar är det bara go go go! Förr eller senare har jag det där jäkla kortet. Det känns ganska skönt att läsa om dom som har fått köra upp 3-4 gr innan dom klarar det då känner man sig inte fullt lika bitter. Det viktigaste är ju att vi har bra förare på vägarna såna som kan framföra fordon på rätt sätt. Ja nu finns de ju många idioter bakom ratten i alla fall men ni förstår mina tankar skulle jag tro.
 
Han som jag körde upp med var i alla fall jätte trevlig och verkade bra, hoppas det blir han och jag nästa gång också. Då vet han ju vad jag går för sedan tidigare, om han nu minns det han kanske har massa uppkörningar per vecka men man kanske gjorde ett litet intryck i alla fall, blondinen som inte kunde backa ;) Långt innan jag ens började med körkortet sa jag att teorin kommer aldrig bli nåt problem men körningen. Jag känner mig själv rätt bra måste jag säga.
 
Nä men då har jag biktat mig om det. Nu är det bara upp på "hästen" igen och gasa på!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0