Event med mammor i norrbotten.

I förmiddags for jag Thor och Dessi (privatchauffören) till Boden för att medverka i ett mini event för mammor i Norrbotten. Vi var 8 st mammor som var inbjudna eller framlottade då det var begränsat med platser. Sen var det två som hade fixat det hela. Så sammanlagt var vi 10 st med bebisar/barn. Jag tror Thor var äldst, det var en tös som var 4 dagar yngre än honom.
 
När vi kom dit fick vi en stor goodiebag med massa grejer i. Kan tyvärr bara visa mobilbilder då minnet var fullt i systemkameran, som vanligt ;) hehe.
 
 

Innehållet i goodiebagen har olika företag sponsrat med.
 
Babyproffsen (Leklust)
 
Innehållet då?
 
Det var mat, hakklappar, sked, våtservetter, tidningar, rabattkuponger, makeupträff på The bodyshop värde 600 kr, Baby on board skylt till bilen, rosa guldfisk till badet, dregglis, träuggla, snuttis, bitleksak, prover på olika krämer, lipgloss, handkräm, nappar, nappflaska, plastlock till barnmatburkar, blöjor och amningskupor/inlägg. Jag kan ha glömt nåt.
 
Thor slukade blåbärsrismålet från Ellas Kitchen när vi kom hem, det var riktigt mumsigt och favoriten i goodiebagen var den rosa guldfisken.
 
STORT TACK TILL ALLA INBLANDADE!
 
 
 


Kommentarer
Åsa

Hej hopp!
Fick länken av Emma! Så roligt att få ta del av bilder från eventet!
: )
Jag är imponerad av hur mycket fina saker tjejerna fick ihop i goodiebagsen, förstår att alla blev glada & nöjda!
Jag är så glad över att Hafva blev tillfrågad om att vara med.
: )
Med vänlig hälsning,
Åsa
Hafva

2015-01-18 @ 09:41:38
URL: http://www.hafva.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0