Hello Sunday!

 
Sunday utan sun.
 
Idag har vi varit ute och övningskört. Hej vare går. Jag känner att jag börjar få lite pejl på det hela nu. Det känns skönt. Vi körde på industriområdet sen körde jag därifrån hem till svärföräldrarna där barnen var. När vi kom hem så satte jag mig och plugga lite teori.

Sen har tant skickat in Melodikrysset och ikväll tänkte jag vinna på Bingolotto.

Det är nåt skit som har installerat sig på min dator. Det kommer upp massa reklam på min dator hela tiden och länkar åt höger och vänster. Jag blir så less. Hade likadant för ett tag sedan men det lyckades jag få bort. Måste nog ta med en titt på det här nya eländet också.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0