I helgen...

Har jag typ bott i bilen. Haha. Ja jag är nog i alla fall halvvägs till Stockholm vid det här laget. Jisses vad jag har övningskört. I morse gick jag upp 08:00 ut och sopa av bilen, startade den och sen klampade jag in och väckte mannen så vi kunde fara ut och köra. Jag känner mig så peppad för det här nu. 2015 är året då jag kommer få ha ett körkort i plånboken. När jag inte kör bil så pluggar jag teori. Både på datorn och via appar i telefonen. Varje stund jag får över så pluggas det, för jag ska fixa det!
 
Freija tycker jag kör lika bra som pappa, sen om det är "bra" eller dåligt det vet jag inte, för ibland kör han ju som att han skulle ha knyckt bilen ;P Idag körde jag till Antnäs helt själv. Jag måste ju öva mig inför sommarens bilbingo. Förstår ni hur mycket bilbingo jag kan lira i sommar eller? Blir en dyr sommar, hoppas på mycket vinster. Får ringa och flörta med pappa och C när dom kommer hem från USA sen också jag vill ju faktiskt ha en Volvo xc90 också. Säger som jag gjorde när jag var liten "Pappa, alla har sån!!!" Och så lite ledsna ögon på det ;P Hur ska han kunna motstå det? Eller så drar jag det på finska (hemmagjord sådan, via googletranslate) - Anna minulle Volvo XC90 ;)
 
Tjing tjong flaggstång!


Kommentarer
Ann-Sofie

Perfekt! Då kan du snart komma och hälsa på mig! Hehe.. 👍👌😉

Svar: Hehe ja vi får väl se hur det går det här. Körningen idag gick i alla fall jätte bra. Körde inte med min vanliga lärare utan en annan men de gick jätte bra sa hon ;P Klarade alla moment som jag gjorde :)
Caroline Nilsson

2015-01-26 @ 00:15:55
URL: http://fie.blogg.se/femton


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0