Kan-Jag-Köra?


Efter min första körlektion med körskolan i Måndags fick jag lära mig en liten ramsa för spegel och dödavinkelnkoll. Kan-Jag-Köra. Hela natten hörde jag den där jäkla ramsan i huvudet och på morgon därpå var det helt tomt i huvudet jag kunde verkligen inte minnas ramsan. Haha.
 
Jag har kört 4 lektioner sedan i Måndags och idag står två till på agendan. Jag har klarat Fas U och ABCF nu är det bara dom "tunga" proven kvar efter faserna för att se om jag har lärt mig något. Känner mig gode slut i knoppen, men på Torsdag kommer ju mannen hem så då är det bara att plugga järnet och köra privat. På Söndag kommer mamma också. Hon ska ha barnen i veckan när jag ska iväg på risk2an (halkbanan). Nästa vecka är verkligen fullbokad. Stress, stress, stress. Har drömt mardrömmar hela natten. Inte om körning utan helt andra saker. Jag var bland annat på vattenfestivalen och familjen skulle hålla IHOP. Jorå efter 5 minuter var alla borta och kvar stod jag ensam... mitt i ett hav av människor.
 
Tack och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0