Tisdag.

Hejsan hoppsan!
 
Idag har vi haft full rulle. Kids till förskola och skola men jag hade sån tur att mannen började 8:30 så kidsen fick skjuts. Vid 10:30 gick jag och hämtade Loke sen har vi varit på vift till klockan 14:00. Utfört lite ärenden och hälsat på hos gammelmormor, hämtat hem Freija från skolan och sådär. Snart ska jag börja med maten. Idag blir det baconlindad köttfärslimpa med potatis, brunsås och lingonsylt. Mumsigt värre och även Thor ska få sig en portion - bacon då det är lite väl salt.
 
 
Såhär rolig var Lilleman att ha till bordet vid frukost bara tittade bort hela tiden.
I Söndags fyllde mannen år. Jag slog på stort och bakade tårta från grunden och även cupcakes.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0